שאלות ותשובות
יש לנו תשובות לכל השאלות שלכם!
כמה עולה פרסום ברדיו?
המחירים לפרסום ברדיו משתנים בהתאם לסוג הקמפיין שתרצו לבצע, תחנת הרדיו בה תרצו לשדר, אורך התשדיר, תדירות השידור ועוד. באופן כללי, ניתן לתמחר את הפרסום ברדיו באיזורי במחיר ממוצע של 5,000 ש"ח לשבוע, ואת הפרסום ברדיו הארצי במחיר ממוצע של 25,000 ש"ח לשבוע. כדי לקבל עוד מידע ומחירים מדוייקים צרו איתנו קשר!
קרא הכללאן כדאי להפנות את הלקוחות בתשדיר?
כאשר אנו מחפשים תוצאות מיידיות מקמפיין פרסום ברדיו, תשדירי הרדיו הטובים ביותר הם אלו המניעים לפעולה בסיומם.
כולנו עושים שימוש יומיומי בגוגל ולכן הנעה לפעולה שתקרא למאזינים "חפשו אותנו בגוגל" תציג להם את הפתרון בצורה הקלה והפשוטה ביותר (במידה ואינם נוהגים בו בזמן).
מהו תקציב הפרסום המתאים לפרסום ברדיו?
תקציב הפרסום ברדיו משתנה מאוד מקמפיין לקמפיין ומתחנה לתחנה.
קמפיין רדיו מקומי בסיסי יכול להתחיל ב-5,000 ש' לקמפיין של שבוע ימים (א'-ה') כאשר קמפיין רדיו ארצי יתחיל בתקציב של כ-20,000 ש'.
מה ההבדל בין חסות לתשדיר?
חסות היא תשדיר פרסום הצמוד לתוכן המשודר ובאורך קבוע של 10 שניות.
ניתן לומר בחסות כמעט הכל כל עוד מדובר בתחנות הרדיו המקומיות, אך בתחנות הארציות המסרים מוגבלים ולא ניתן לפרסם תמיד מבצעים, מחירים והנחות.
החסות נחשבת ליוקרתית עקב הסמיכות שלה לתוכן וניצול מירבי של קהל המאזינים ללא זליגה של מאזינים לתחנות אחרו תבעקבות היציאה לפרסומות.
ניתוח רצועות שידור (בוקר, תוך יומי, ערב)
רצועות השידור ברדיו מחולקות בצורה ברורה ופונות לקהלי יעד שונים מבחינת פרסום ברדיו.
רצועות הבוקר ואחר הצהריים אשר מאופיינות בתכנים בידוריים וחדשותיים, פונות בעיקר לאוכלוסייה העובדת בישראל…
איך אפשר לפרסם תוכן שיווקי ברדיו?
ברדיו ניתן לפרסם בצורה עקיפה באמצעות החדרת מסרים שלא באמצעות פרסומות או חסויות מסורתיות.
לדוגמא, שילוב מותג מסוים בתוך רצועת שידור עצמה כאשר השדרנים עצמם יקדמו את המוצר,
יניעו לפעולה ויצרו פעילויות תוכן מגוונות ואף שעשעונים אקטיביים על מנת לייצר ביקוש למוצרים.
האם כדאי לפרסם רק באזור בו העסק נמצא?
בהחלט לא.
עסק המוכר מוצרים לגינה (מנגל, פינות ישיבה, דשא סינטטי ועוד) בהחלט יכול לגייס לקוחות מטווחים רחוקים יותר
במידה ומוצריו איכותיים יותר / זולים יותר / מעניינים יותר.
תוך כמה זמן ניתן להעלות קמפיין לאוויר?
קמפיין פרסום ברדיו יכול לעלות לאוויר באותו היום בו קיבלתם את ההחלטה אם מדובר על תשדיר מסורתי הכולל קריינות ונעימת רקע (רוב תשדירי הרדיו).
קרא הכלבאיזה סוגי מסר ניתן להשתמש בפרסום ברדיו?
ברדיו אפשר לקדם מסרים רבים, החל במסר מכירתי, תדמיתי, פניה לרגש, פניה לשכל ועוד ועוד.
בהתאם למוצר אותו אתם משווקים, נוכל להתאים עבורכם תשדיר שיתן את התוצאה הרצויה.
קרא הכלרוצים לקרוא עוד על פרסום ברדיו?
כנסו עכשיו לבלוג!
מי מאזין לרדיו?
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס בלאסטיק…