פרסום ברדיו 90

לאיזו תחנה מאזינים בדרך? לרדיו 90 - רדיו אמצע הדרך! מחיפה ועד תל אביב כולם מאזינים לרדיו 90

קבל הצעת מחיר לפרסום

פרסום ברדיו 90 - רדיו אמצע הדרך

רדיו אמצע הדרך הוא תחנה אזורית המשדרת בכל האזורים בין חיפה עד תל אביב ומכאן נובע שמה. התחנה שינתה את שמה מרדיו אמצע הדרך ל- תחנת הרדיו האזורית 90FM, אך עדין הרבה מהקהל מתיחס לתחנה בשמה הקודם. לרדיו 90 מעל מיליון מאזינים קבועים, מגוון תוכניות, צוות שדרים מוכרים ואהובים והיא התחנה היחידה עם זכיון בלעדי של הרשות השניה לשידור בכל הערים מאזור השרון עד מבואות הכרמל. רדיו 90 נחשב למדיום מבוקש הודות לבלעדיות בה הוא מחזיק ולקהל המאזינים הרחב והאיכותי שלו.

יתרונות הפרסום ברדיו 90

  • אקסקלוסיביות: לרדיו 90 בלעדיות על השידור החל מאזור השרון עד הכרמל.
  • זמינות: רוב קהל המאזינים של התחנה נמצא בדרכים, הזמן המושלם להיחשף לתוכן פרסומי, אנשים פשוט נוהגים ומקשיבים בלי הסחות דעת.
  • קהל מאזינים: לרדיו 90 מעל מיליון אנשים המאזינים לתחנה באופן קבוע מדי יום ולרוב גם כמה פעמים ביום.
  • לוח שידורים: התחנה משדרת מגוון תוכניות שונות ומגוונות הפונות כל אחת לקהל יעד ספציפי.
  • אפשרויות פרסום: מגוון אפשרויות פרסום וחבילות פרסום מותאמות אישית לכל עסק לפי צרכים ויכולת.
  • צוות שדרים: בתחנה משדרים קריינים מהשורה הראשונה של הבידור הישראלי, ביניהם דידי הררי וירון לבנה.

אפשרויות הפרסום ברדיו 90

רדיו 90 מציע אפשרויות הפרסום מגוונות במחירים מצוינים, חבילות פרסום בהתאמה אישית לתקציב, למטרה ולקהל היעד.

ברדיו 90 אפשר לפרסם:

  • תשדירי פרסום במהלך הפסקת פרסומות – במהלך תוכניות ואחרי או לפני החדשות.
  • תשדירי חסות – צמודים לתחילתה ולסופה של תוכנית ולפני התחזית.
  • תוכן שיווקי – במהלך התוכנית הקריין ממליץ ומדבר על העסק במהלך התוכנית.

כמובן, כפי שכבר נכתב אפשר ומומלץ לשלב בין אפשרויות הפרסום השונות ולבנות חבילת פרסום משתלמת בהתאם לצרכים וליכולת.

לכל אחת מאפשרויות הפרסום ברדיו 90 יתרון מוביל. בפרסום במהלך הפסקת פרסומות התשדירים ארוכים יותר – עד 30 שניות לתשדיר פרסום. כך אפשר ממש לתפוס את תשומת ליבו של המאזין ולהעביר מסר מלא, ברור ומניע לפעולה.

בפרסום חסויות היתרון העיקרי הוא זה שהקהל בוודאות מקשיב לך, הרי בן אדם שרוצה לשמוע תחזית לא יעביר תחנה כדי לדלג על חסות קצרה. החסות משודרת בצמוד לתחילת ו/או לסוף התוכנית, גם אם חלק מקהל מעביר תחנה במהלך הפסקת פרסומות – את החסות הוא ישמע.

לבסוף, פרסום תוכן שיווקי זו אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסום. הקריין משלב את התוכן השיווקי במהלך התוכנית, הקהל נמצא בקשב מלא, הוא כבר מאזין לתוכנית. בנוסף קהל המאזינים של כל תוכנית הוא ברובו קהל קבוע, מי שמאזין לתוכנית היום – יאזין לה גם מחר, הוא מעריך ואוהב את הקריין, וכשהקריין ממליץ על משהו הוא יודע שהוא לא ימליץ סתם. פרסום תוכן שיווקי מייצר אמינות, רצינות וביטחון אצל הלקוח.

אודות רדיו 90

רדיו 90 נמצא בבעלותו של עו"ד אלי אורגד שהיה בעברו כתב בגלי צה"ל. התחנה החלה את שידוריה בשנת 1996 ושידרה תוכניות אקטואליה, מוזיקה וחדשות. עם השנים רדיו אמצע הדרך צמח וקיבל פרסי הצטיינות רבים, ביניהם "אות הנשיא" ואות גלובס. בשנת 2008 שונה שמו לרדיו 90 וכך נקרא עד היום. רדיו 90 מספק עידכוני חדשות שוטפים על אזורי השידור המקומיים וחדשות ארציות, בנוסף התחנה משדרת גם תוכניות אירוח, אקטואליה, תכנים מקצועיים ועוד, ניתן להאזין לשידורי התחנה בתדר 90FM ובאתר האינטרנט. קהל המאזינים של התחנה מאופיין כקהל עובד במצב סוציו אקונומי בינוני ומעלה, קהל אינטיליגנט המתעניין במה שקורה בארץ ובעולם.

עוד תחנות רדיו ארציות: גלגלצ, רשת ב.

קבל הצעת מחיר אטרקטיבית