פרסום ברדיו חיפה 107.5

רדיו חיפה - תחנת הלהיטים של ישראל! התחנה הכי פופולרית בצפון, קהל מאזינים קבוע, אפשרויות פרסום אטרקטיביות.

קבל הצעת מחיר לפרסום

משתלם לפרסם ברדיו חיפה

פרסום ברדיו חיפה הוא הדרך הטובה ביותר לפרסום ממוקד לקהל צעיר מהצפון, במחירים טובים וחשיפה אדירה. רדיו חיפה הוא תחנה אזורית של מחוז חיפה המשדרת בתדר 107.5FM, אך אפשר להאזין לתחנה גם באתר האינטרנט. השידורים בתחנה פונים לקהל צעיר אך בפועל קהל המאזינים הוא מכל הגילאים, רדיו חיפה משדר בעיקר מוזיקה עכשווית, תוכניות ספורט, חדשות ורצועות לילה מוצלחות מאוד. פרסום ברדיו חיפה מאפשר פילוח קהל לפי התוכניות השונות הפונות כל אחת לקהל יעד אחר, בנוסף הפרסום ברדיו חיפה מאוד אטרקטיבי מבחינת מחירים ולרוב מפיק תוצאות מדהימות למפרסמים.

תשדירי פרסום ברדיו חיפה 107.5

אפשרויות הפרסום ברדיו חיפה הן מגוונות ואטרקטיביות הודות להיותו רדיו אזורי אך עדיין מאוד פופולרי בקרב הקהל המקומי. ברדיו חיפה אפשר לפרסם:

  • תשדירי פרסום במהלך הפסקת פרסומות, במהלך תוכניות ואחרי או לפני החדשות.
  • תשדירי חסות צמודים לתחילתה ולסופה של תוכנית ולפני התחזית.
  • תוכן שיווקי במהלך התוכנית – הקריין ממליץ ומדבר על העסק במהלך התוכנית.

ניתן כמובן גם לשלב בין אפשרויות הפרסום השונות ולבנות חבילת פרסום משתלמת ומותאמת אישית למטרה, לתקציב ולקהל היעד. לכל אחת מאפשרויות הפרסום ברדיו חיפה יתרון משלה. בפרסום במהלך הפסקת פרסומות התשדירים ארוכים יותר – עד 30 שניות לתשדיר פרסום. כך אפשר ממש לתפוס את תשומת ליבו של המאזין ולהעביר מסר מלא, ברור ומניע לפעולה. בפרסום חסויות היתרון העיקרי הוא העובדה שהקהל בוודאות מקשיב לך, הרי בן אדם שרוצה לשמוע תחזית לא יעביר תחנה כדי לדלג על חסות קצרה. החסות משודרת בצמוד לתחילת ו/או לסוף התוכנית, גם אם חלק מקהל מעביר תחנה במהלך הפסקת פרסומות – את החסות הוא ישמע. לבסוף, פרסום תוכן שיווקי זו אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסום. הקריין משלב את התוכן השיווקי במהלך התוכנית, הקהל נמצא בקשב מלא, הוא כבר מאזין לתוכנית. בנוסף קהל המאזינים של כל תוכנית הוא קבוע, מי שמאזין לתוכנית היום – יאזין לה גם מחר, הוא מעריך ואוהב את הקריין, וכשהקריין ממליץ על משהו הוא יודע שהוא לא ימליץ סתם. פרסום תוכן שיווקי מייצר אמינות, רצינות וביטחון אצל הלקוח. שילוב של פרסום תוכן שיווקי יחד עם חסויות ותשדירים ארוכים במהלך הפסקת פרסומות הוא שילוב מנצח!

למה כדאי לפרסם ברדיו חיפה?

  • קהל המאזינים: קהל המאזינים של רדיו חיפה הוא קהל מקומי רחב ומגוון, אוהד ועקבי המאזין לתחנה באופן יום יומי ואפילו כמה פעמים ביום.
  • תשומת לב: פרסום ברדיו תופס את הקהל בדיוק בזמן ביום בו הוא לא עסוק במשהו ופנוי להקשיב, בדרכים, בפקקים ובכל בוקר בדרך לעבודה.
  • עלויות הפקה: בשונה משאר אמצעי המדיה, עלויות הפקת תשדיר פרסום ברדיו זול בהרבה ואפקטיבי לא פחות.
  • אפשרויות הפרסום: רדיו חיפה מציע מגוון אפשרויות פרסום בחבילות גמישות ומותאמות אישית לכל עסק.
  • המדיום הוא המסר: רדיו חיפה נחשב לתחנה הפופולרית והמובילה בצפון, בעיני הקהל מי שמפרסם ברדיו חיפה הוא רציני וגדול.

רדיו חיפה - תחנה מקומית עם הצלחה בינלאומית!

רדיו חיפה התחיל כתחנה פיראטית והפכה לחוקית ב-1995, התתחנה שידרה לקהל המקומי של חיפה והסביבה וזכתה להצלחה רבה. בשנת 2007 קיבל רדיו חיפה להכרה בינלאומית כשזכה בפרס היוקרתי – International Broadcasting Excellence של תגיד NAB, זו הייתה הפעם הראשונה שתחנה ישראלית זוכה לכבוד גדול כזה, מתוך אלפי תחנות רדיו ברחבי העולם רק 10 קיבלו את הפרס וביניהן – רדיו חיפה. במטרה למשוך קהל גדול יותר, עם השנים התחנה החלה לשדר תכנים יותר ויותר מגוונים, רצועות לילה, שידורי ספורט, סיקורי אירועים ועוד תוך כדי שמירה על האותנטיות הייחודית המאפיינת את רדיו חיפה. בשנת 2012 נפתחה תחנת בת: רדיו חם אש בתדר 99.5FM המשדרת מוזיקה ים תיכוני וזכתה אף היא להצלחה רבה מאוד. רדיו חיפה הוא אחת מתחנות הרדיו המובילות בישראל, עם קהל מאזינים אוהד במשך שנים ארוכות, יוקרה ואפשרויות פרסום ממוקדות ומשתלמות.

פרסום ממוקד ברדיו חיפה

קהל המאזינים של רדיו חיפה הוא מגוון ורחב, כדי ליעל את הפרסום ולפרסם בצורה ממוקדת לקהל יעד ספציפי אפשר לפרסם לפי תוכניות. לכל תוכנית קהל היעד הקבוע שלה, עם לוח שידורים מגוון במיוחד אפשר לפרסם ברדיו חיפה לקהל יעד מפולח וממוקד שיחשף לפרסום שוב ושוב.

לדוגמא אם רוצים לפרסם לקהל…

  • גברי – אז מפרסמים בזמן תשדירי ספורט.
  • אמהות – אז מפרסמים בתוכנית "אמא עצבנית".
  • מקצועי – אז מפרסמים בתוכניות "נדלניסט", "המומחים", "הנבחרים", חדשות.
  • מבוגרים – אז מפרסמים בתוכנית "שש בבוקר", חדשות.
  • צעירים – אז מפרסמים ברצועת הלילה, תוכנית "Back2Black" ועוד.

ברדיו חיפה יש תוכנית לכל קהל יעד והרשימה עוד ארוכה, עם תכנון פריסת מדיה נכון – הפרסום שלכם יהיה יעיל וממוקד.

קבל הצעת מחיר אטרקטיבית