פרסום ברדיו רשת ג' (כאן)

כאן גימל - רשת ג' תחנת הרדיו הכי ישראלית! אחוז מאזינים גבוה, עשרות תוכניות שונות, קהל מאזינים קבוע ומבוקש

קבל הצעת מחיר לפרסום

פרסום ברשת ג'

רשת ג' הנקראת גם כאן גימל היא אחת מתחנות הרדיו הפופולריות ביותר בישראל. התחנה משדרת רק מוסיקה ישראלית, חדשות ועשרות תוכניות ממיטב השדרים הישראלים. רשת ג הוקמה בשנת 1976 ומאז משדרת לקהל מאזינים אדוק מחתך סוציו אקונומי בינוני ומעלה. בזכות מגוון התוכניות המאפשרות להגעי לפלחי קהל יעד ממוקדים, קהל מאזינים אוהד וקבוע וכמובן חשיפה ארצית אדירה – כאן גימל היא גן עדן למפרסמים. הפרסום בכאן גימל אפקטיבי ומשדר מקצועיות ויוקרה, מחיר הפרסום טובים וניתן לבנות חבילות פרסום בהתאמה אישית לפי מטרה ויכולת.

יתרונות הפרסום ברשת ג

  • קהל המאזינים: קהל המאזינים של רשת ג מאופיין כקהל ישראלי איכותי ואדוק, אנשים עובדים מחתך סוציו אקונומי בינוני ומעלה.
  • המדיום הוא המסר: רשת ג היא אחת מתחנות הרדיו הראשונות בישראל ונחשבת למדיום יוקרתי ונחשק, מי שמפרסם ברשת ג – רציני.
  • חשיפה ארצית: התחנה משדרת בכל הארץ, ניתן להאזין לשידורים ברדיו, באתר ובאפליקצייה גם לאחר השידור החי.
  • פרסום ממוקד: ברשת ג משודרות עשרות תוכניות שונות הפונות כל אחת לקהל היעד שלה וכך אפשר לפרסם לקהל יעד ספציפי לפי התוכן המשודר.
  • אפשרויות פרסום: ניתן לבנות חבילות פרסום גמישות בהתאם לתקציב ולמטרת הפרסום.

אפשרויות הפרסום בכאן גימל

רדיו כאן רשת ג מציעה שלו אפשרויות פרסום עיקריות:

  • תשדירי פרסום – במהלך הפסקת פרסומות במהלך תוכניות ואחרי או לפני החדשות.
  • חסויות – תשדירים צמודים לתחילתה ולסופה של תוכנית ולפני תחזית מזג האוויר.
  • תוכן שיווקי – במהלך התוכנית הקריין ממליץ ומדבר על העסק.

כמובן, כפי שכבר נכתב אפשר ומומלץ לשלב בין אפשרויות הפרסום השונות ולבנות חבילת פרסום משתלמת בהתאם לצרכים וליכולת.

לכל אחת מאפשרויות הפרסום ברשת ג יתרון מוביל. בפרסום במהלך הפסקת פרסומות ניתן לפרסם תשדירים ארוכים עד 30 שניות לתשדיר פרסום. כך אפשר ממש לתפוס את תשומת ליבו של המאזין ולהעביר מסר מלא, ברור ומניע לפעולה.

בפרסום חסויות היתרון העיקרי הוא הסמיכות של הפרסום לתוכנית כך הקהל בוודאות מקשיב לך. הרי בן אדם שרוצה לשמוע תחזית לא יעביר תחנה כדי לדלג על חסות קצרה. החסות משודרת בצמוד לתחילת ו/או לסוף התוכנית, גם אם חלק מקהל מעביר תחנה במהלך הפסקת פרסומות – את החסות הוא ישמע.

והאפשרות השלישית – פרסום תוכן שיווקי – אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסום. הקריין משלב את התוכן השיווקי במהלך התוכנית כשהקהל נמצא בקשב מלא. בנוסף קהל המאזינים של כל תוכנית הוא ברובו קהל קבוע, מי שמאזין לתוכנית היום – יאזין לה גם מחר, הוא מעריך ואוהב את הקריין, וכשהקריין ממליץ על משהו הוא יודע שהוא לא ימליץ סתם. פרסום תוכן שיווקי מייצר אמינות, רצינות וביטחון אצל הלקוח.

אודות רשת ג - כאן ג

רשת ג שייכת לתאגיד השידור הישראלי והחלה את שידוריה בשנת 1976 כתחנת רדיו ישראלית המשדרת אך ורק מוסיקה ישראלית לצד חדשות ומגוון תוכניות. רשת ג צמחה במהירות וזכתה להצלחה גדולה עד שבשנות ה-90 ספגה מכה קשה עקב פתיחת ערוצי מוזיקה במיוחד MTV, המכה היתה כל כך קשה שהתחנה נסגרה בשנת 1997. כמאמץ אחרון לנסות ולהציל את מה שנשאר רשת ג עברה מיתוג מחודש והפכה לבית של היוצרים הישראלים, המיתוג הצליח חזרה לחיים ובגדול! בשנת 2017 עברה רשת ג מרשות השידור לתאגיד השידור הישראלי ושינתה את שמה ל-כאן גימל (רדיו רשת ב' גם מבית "כאן"), למרות השינויי הרבה מהמאזינים ממשיכים לקרוא לתחנה רשת ג. כאן גימל היא תחנת רדיו ישראלית עם הסטוריה וקהל המאזין לשידורים עשרות שנים ועדין היא לא מפסיקה להתחדש עם העידן המודרני ולמשוך קהל מאזינים מודרני ורחב.

פרסום ממוקד בכאן גימל

לכאן גימל קהל מאזינים רחב מאוד מכל טווח הגילאים ומכל קצוות הארץ, כדי למקד את הפרסום לקהל יעד ספציפי התחנה משדרת עשרות תוכניות שונות העוסקות כל אחת בנושא אחר. לכל תוכנית קהל המאזינים הייחודי שלה, כך אפשר להתאים את הפרסום לתוכן המשודר. בנוסף ניתן למקד את הפרסום ברדיו לפי שעות ביום, קהל המאזינים בלילה לרוב צעיר, קהל המאזינים בבוקר זה קהל עובד, קהל מאזינים בשעות הצהריים המוקדמות לרוב מבוגרים. מומלץ להתייעץ עם מקצוען כדי לבנות פריסת מדיה אסטרטגית ואפקטיבית שתנצל ביעילות כל שקל מתקציב הפרסום.

קבל הצעת מחיר אטרקטיבית